dinsdag 28 september 2010

Dag 24: vlinder alfabet voor een regenachtige dag

Ik was bezig om mijn vlinderfoto's uit te zoeken en uit te snijden om mooie kaarten te ontwerpen. Zo in de loop van een paar jaar (sinds ik een digitale camera heb eigenlijk) heb ik best verschillende vlinders gefotografeerd. Ben nu bezig met het determineren, want hoe ze precies heten is soms ook handig om te weten.Voor een regenachtige dag als vandaag is even op internet surfen wel leuk, ik kwam een geweldig idee tegen: het vlinder alfabet. Via deze link kun je een aantal letters bekijken, het zijn allemaal stukjes van vlinders (en ik heb meteen een goed idee voor een andere regenachtige dag als ik echt niets te doen heb...).  De twee vlinders op het plaatje zijn parende Berkenmotten, je kunt er makkelijk de letter A van maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten