woensdag 10 november 2010

dag 66: opruimwoede

Af en toe moet het er van komen: ik zie door de bomen het bos niet meer en wil dan alles opruimen. Omdat het ondertussen aardig volgelopen is kost het dan ook weer tijd, maar ik kom bijvoorbeeld een kaart (met vlinder!) van 3 jaar geleden tegen... transformaties kun je pas achteraf zo zien gebeuren volgens mij. Ook de spreuk die op mijn oude computer zat (om mijn gedachten af en toe even te vangen): "dit is de tijd van verandering, verwacht het onverwachte en vlieg mee" kwam ik weer tegen. Bij de tenenlees-workshop waar ik zaterdag geweest ben kwam het duidelijk naar voren, als je verandert verandert alles wat je bent ook mee, veranderen je tenen van vorm. Het is grappig om dat onder ogen te zien als je opruimt (misschien maar goed dat ik het niet iedere week doe want dan zie je die langere processen niet zo afgetekend).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten