dinsdag 14 december 2010

dag 100: missie bereikt?

Vandaag ben ik 100 dagen aan het bloggen. De ene keer lukt het beter dan de andere om er tijd voor vrij te maken. Ook de illustraties zijn er soms wel in mijn hoofd en minder snel op de computer. Mijn afspraak was om het 100 dagen vol te houden, maar het is leuk! Ik ga dus lekker verder, al zal het niet meer elke dag zijn. Voor de nummering ben ik er nog niet helemaal uit, en misschien is ook niet alles even relevant. De vlinders blijven om me heen, en er is nog genoeg te ontdekken en te beschrijven... dus met een beetje winterslaap zo nu en dan ga ik lekker door. En ook de vlinders zijn nog niet uitgehaakt, ik heb net weer een bestelling gehad en er ligt een hele voorraad witte vlinders te wachten op een badje. Wordt vervolgd dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten