maandag 2 mei 2011

Dag 127: veel roze vlinders

Pink ribbon heeft pech, en ik nu een heleboel roze vlindertjes over. Ze maken in ieder geval een leuk plaatje en ik schenk er een aantal weg aan Vlinders aan de vliet om uit te delen (heb zelf tot mijn spijt nog geen tijd gehad om langs te gaan, maar hoor dat het er heel mooi is). De eisen die aan een donatie voor Pink ribbon gesteld worden zijn zo hoog dat het me de eerste 3 jaar niet lukt om daar aan te voldoen. De opbrengsten van de vlinders gaan dus gewoon naar Stichting Jonge helden! (en ik zal ze ook nog wat vlindertjes sturen, al is alleen roze wat eenzijdig). Voor de opmerkzame kijker, deze vlindertjes missen bijna allemaal nog voelsprietjes, nog even doorhaken....

1 opmerking:

  1. Zou Ik het patroontje van de vlinder kunnen krijgen?
    Ik vind ze prachtig
    groetjes Ali Zomer
    ali.zomer@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen